مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 10 رایج ترین رویاها و معنی آنها

10 رایج ترین رویاها و معنی آنها

10 رایج ترین رویاها و معنی آنها

هر شب هنگام خواب ، هر فرد حدود 5 دوره رویایی خواهد داشت که می تواند بین 15 تا 40 دقیقه طول بکشد. کارشناسان خواب توضیح می دهند که رویاهای ما ...

توسط سام آترتون


هر شب هنگام خواب ، هر فرد حدود 5 دوره رویایی خواهد داشت که می تواند بین 15 تا 40 دقیقه طول بکشد. کارشناسان رویا توضیح می دهند که رویاهای ما الگوهای اساسی رفتار انسان را نشان می دهد. آنها منعکس کننده این هستند که چه کسی هستیم و به چه چیزهایی نیاز داریم و به چه اعتقادی اعتقاد داریم. تعریف رایج ترین رویاها سیاه و سفید نیست. نمادهای رویایی به صورت استعاره ارائه می شوند. بنابراین وقتی می فهمید که رایج ترین رویاها به چه معناست ، بیهوشانه شما آن را برای شما شرح نمی دهد. این وظیفه آگاهانه شماست که آن را کشف کند.

مرتبط:  10 رویای فراموش نشدنی در ادبیات از نویسندگان برتر

برای اینکه شما به استعاره فکر کنید ، ما 10 خواب رایج و معانی احتمالی آنها را بررسی کرده ایم.

 دانلود دموی آهنگ یادم رفت از ماکان بند + متن آهنگ مطلب مرتبط دانلود دموی آهنگ یادم رفت از ماکان بند + متن آهنگ

معنای رویاهای مشترک خود را در زیر پیدا کنید:

1. اگر دندانهای شما در خواب بریزند ، به چه معناست؟

متداول ترین رویاهای مربوط به ریزش دندان ها شامل فرو ریختن دندان ها در دستان ، افتادن یک به یک فقط با یک ضربه سبک یا دندان های شما شروع به پوسیدگی می کند. این رویاها ممکن است نشان دهنده اضطراب شما درباره ظاهر شما و نحوه درک دیگران از شما باشد. به طور معمول ، این خواب ها ناشی از ترس یا طرد ، خجالت یا احساس عدم جذابیت است.

خواب دیدن اینکه دندان های خود را از دست می دهید می تواند به ارتباط نیز مربوط باشد. هنگامی که دندان های خود را از دست می دهید ، صحبت کردن دشوارتر خواهد شد. بنابراین ، رویای شما ممکن است برجستگی خاصی در برقراری ارتباط با کسی یا ابراز وجود به نوعی باشد. این همچنین می تواند مربوط به احساس ناتوانی باشد زیرا دندان ها برای گاز گرفتن ، پارگی و جویدن استفاده می شوند. ممکن است در برخی شرایط کمبود اعتماد به نفس داشته باشید یا به حریم خصوصی بیشتری نیاز داشته باشید.

2. اگر در خواب شما را تعقیب کنند یعنی چه؟

فرار از چیزی یا شخصی که در خواب شما را تعقیب می کند ، حاکی از فرار از چیزی است که باعث ترس یا اضطراب شما در بیدار شدن از زندگی می شود. عمل فرار شما نشان می دهد که شما چگونه می توانید به فشار پاسخ دهید و با استرس یا ترس روز به روز کنار بیایید. این پیشنهاد می دهد که شما تمایل به فرار از مسائل دارید و نه رسیدگی به آنها. این رویا می تواند تکرار شود تا زمانی که مسئله را پیدا کنید و آن را در زندگی بیداری خود حل کنید.

3. اگر در خواب نمی توانید توالت پیدا کنید ، معنای آن چیست؟

وقتی رویایی می بینید که نمی توانید توالت را پیدا کنید ، این می تواند مربوط به چیزی در زندگی بیداری شما باشد که در یک موقعیت خاص ممکن است در تلاش برای بیان نیازهای خود باشید. ممکن است احساس کنید همانطور که دیگران را در اولویت خود قرار می دهید ، برای مسائل شخصی وقت کم دارید.

4. برهنه بودن در خواب به چه معناست؟

برهنه بودن در یک مکان عمومی نشان می دهد که شما در تلاش برای یافتن خود هستید یا احساس می کنید که به اشتباه متهم یا افشا می شوید. اگر در خواب فرد برهنه نیستید اما شخص برهنه ای را می بینید و از آن نگران شده اید ، ممکن است به این معنی باشد که نگران افشای آن شخص در مورد یک مسئله خاص هستید. این همچنین می تواند به معنای راحتی شما در پوست باشد. همچنین با کسانی که خودتان و دیگران هستید ، زیرا شما می فهمید که همه متفاوت هستند.

5. اگر در خواب خود را برای امتحان آماده نمی کنید ، به چه معناست؟

رویاهای احساس عدم آمادگی برای امتحان معمولاً مربوط به بزرگسالان جوان یا کودکانی است که تحت استرس هستند. آنها می توانند آنقدر واقعی احساس کنند که ما مطمئن شویم که فقط در یک آزمون مهم شکست خورده ایم. خواب های آزمایشی بازتاب عدم اعتماد به نفس و عدم توانایی فرد برای صعود به مرحله بعدی زندگی است. این نوع خواب یک رویای آینه ای است که هیچ ارتباطی با شخص دیگری ندارد. حداقل از هر 5 نفر 1 نفر رویای امتحان را در زندگی خود تجربه می کند.

6. پرواز در خواب به چه معناست؟

خواب دیدن توانایی پرواز در خواب را می توان از جهات مختلف تعبیر کرد. زمان سخت پرواز در خواب بیانگر این است که شخصی (یا چیزی) شما را از حرکت به مرحله بعدی زندگی باز می دارد. اگر قادر به پرواز نیستید ، این نشان می دهد که شما ممکن است در تلاش برای رسیدن به اهداف بالایی باشید که برای خود تعیین کرده اید. به همین ترتیب ، تنها بودن و تلاش برای پرواز نشان می دهد که اعتماد به نفس درون خود را ندارید.

7. در خواب افتادن یعنی چه؟

هنگامی که در خواب می افتید و ترس از آن غلبه می کنید ، به معنای عدم امنیت و اضطراب در مورد یک موقعیت است. شما ممکن است در انجام کاری در زندگی بیداری خود شکست خورده باشید و این رویا است که احساسات شما را در مورد انجام ندادن آنطور که انتظار داشتید از بین ببرد. اگر با کمال میل آزاد هستید ، سقوط می کند ، این نشان می دهد که از تغییرات نمی ترسید و آماده هستید که زیبایی های آن را بپذیرید. اگر در آب باشد ، رویا نشان می دهد که احساسات بسیار شدیدی نسبت به کسی دارید.

8- تصادف كردن وسیله نقلیه در خواب به چه معناست؟

اتومبیل های رویایی ما نمایانگر حرکت ما در زندگی و مسیری است که در پیش می گیریم. اگر خواب ببینید ماشین شما کنترل خود را از دست می دهد ، ممکن است احساس کنید که از مسیر خارج شده اید و برای ادامه کار باید به جاده برگردید. اگر کنترل شخصی را که می دانید رانندگی ماشین را می شناسید از دست دهید ، ممکن است احساس کنید که باید او را به مسیر خود برگردانید. شخصی که رانندگی می کند به شما کمک می کند بفهمید چه کسی مسیر شما را کنترل می کند.

9. یافتن اتاق بلااستفاده در خواب به چه معناست؟

اگر در خواب از اتاق جدیدی یاد بگیرید ، این نشان دهنده چشم اندازها و توانایی های جدیدی است که در مورد خودتان درک کرده اید. اگر اتاق سفید باشد ، به این معنی است که شما آماده یک شروع جدید در زندگی خود هستید ، مانند یک بوم خالی آماده برای رنگ آمیزی.

10. دیر رسیدن در خواب به چه معناست؟

خواب دیدن اینکه دیر رسیده اید نشان دهنده نگرانی و اضطراب شما از جهت گیری متفاوت در زندگی بیداری است. شما ممکن است از انجام تغییر 100٪ اطمینان نداشته باشید. همچنین ممکن است به این معنی باشد که احساس می کنید وقت خود را برای انجام کاری تمام می کنید. ناخودآگاه شما به شما می گوید که انجام کارهای دلخواه در زندگی هرگز دیر نیست.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده